    From: "Bogdan" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozyczka
    Date: Mon, 17 Feb 2003 21:48:08 +0100

    Dzisiaj dzwonilem do nich ..Best moj dług sprzedał innej firmie tzw. Portfel
    Prawdopodobnie wyslali do mnie pismo zeby mnie o tym powiadomic , ale jakos
    nie przypominam sobie azebym podpisywał takie awizo
    Wystosowalem do nich pismo o udostepnienie wszystkich wpłat na poczet
    kredytu i calej korespodencji wyslanej do mnie
    Czy jest mozliwe aby BEST bez powiadamiania mnie jako zyranta odsprzedal
    dlug innej firmie?Ta firma Portfel sugeruje mi ze w ubieglym roku tj.w
    kwietniu wyslala mi pismo powiadamiajace o odkupieniu wiezytelnosci czego ja
    sobie nie przypominam.Zastanawia mnie fakt czy takie przejecie kredytu moze
    nastapic bez powiadamiania zyrantow,oraz to czy firma BEST nie powinna
    zwrocic sie najpierw do mnie jako zyranta o splate dlugu.