  • Data: 2005-11-26 22:15:11
    Temat: Re: pozew i sprzeciw
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "joszi" <j...@j...net> napisał w wiadomości
    news:dmak4l$vui$1@atena.e-wro.net...

    > Czyli jak podnoszę zarzut przedawnienia to powinienem we wnioskach
    > dowodowych to napisać:
    >
    > 5.1.1. Zgłaszany dowód
    > Odpis umowy kredytu z dnia 13 sierpnia 1999 roku dołączonej do pozwu
    >
    > 5.1.2. Fakt podlegający stwierdzeniu
    > Termin przedawnienia należności upłynął 13 września 2004 roku.

    Wisz co, poczekaj aż się ktoś wypowie, np. kam. Bo powiem Ci tak, że
    teraz to już nie wiem.
    Wg tego co powiedział "kam", to wynika, że tu wpisujesz dowód jaki chcesz
    wnieść do sprawy, czyli np.: jakiś dokument, przesłuchanie świadka.
    Natomiast z drugiej strony podajesz co za pomocą tego dowodu chcesz
    osiągnąć. Służy to pewnie ocenie sądu, czy taki dowód ma sens. Np. jeśli
    będziesz chciał wzywać świadka w nieistotnej dla sądu kwestii, to pewnie sąd
    ten wniosek odrzuci.
    Tak więc po tym co napisał "kam", wydaje mi się, że nie trzeba we
    wnioskach dowodowych wpisywać dowodów, które wniósł już powód. Zresztą mam
    taką nadzieję. Ale zaczekaj na odpowiedź kogoś kompetentnego.