    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: powodz
    Date: Mon, 23 Sep 2024 21:27:41 +0200

    W dniu 23.09.2024 o 14:13, J.F pisze:

    > Zakładając, że to nie postawiony konter, czy jakas drewniania wiata,

    Bywają i takie - ale to czasowe.

    > Ale 2-3 piętra, to chyba nie drewniana wiata
    > https://www.youtube.com/watch?v=j4Rorx7O_uM
    > O - a taki był ładny, murowany
    > https://maps.app.goo.gl/tAWdy8kj28q2DQy78

    No właśnie mnie to dziwi. Popatrz na tablice. To posterunek Policji w
    Urzędzie Gminy. A mowa o zniszczonym Komisariacie Policji.

    > Można też odszukać, co dała.

    Ale ja piszę ogólnie.

    > O widzisz, znalazłeś, więc czemu rozmydlać, ze mogło być inaczej?

    Przyjrzyj się oznakowaniu. Tam nie ma Komisariatu Policji. Czemu mówią o
    zniszczonym komisariacie ()nawet myląc z posterunkiem), a nie o Urzędzie
    Gminy, czy Straży Miejskiej?

    > UM tam był, czy tylko SM ?
    > A SM już sie nie pochwali, bo nie ma na czym :-)
    > UM jest na Kościuszki 55. Chyba jest ...

    U nas Urząd jest od kilkunastoma adresami po mieście. Opieram się na fotce.

    --
    (~) Robert Tomasik