  • Data: 2024-09-24 15:29:17
    Temat: Re: powodz
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Sep 2024 21:27:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bywają i takie - ale to czasowe.

    Ktore jak wiadomo, mogą stać parę lat, a potem sie nowy kontener
    stawia :-)

    > No właśnie mnie to dziwi. Popatrz na tablice. To posterunek Policji w
    > Urzędzie Gminy. A mowa o zniszczonym Komisariacie Policji.

    A nie mieliscie nawet oficjalnie na stronie
    "Komisariat Policji w Lądku-Zdroju. Posterunek Policji w Stroniu
    Śląskim" ?

    Tak jak "Politechnika Wrocławska. Oddział Legnica".

    To samo z UM - budynek należy do UM, ale jest w nim SM i posterunek
    policji, a nie cały UM.

    P.S. a jakie jajca PiS zrobił
    "Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd
    Gospodarki Wodnej we Wrocławiu"

    Nie wiem co jest np w Kłodzku, ale
    "PGW WP RZGW Wrocławiu Kierownictwo ZW Nysa. NW Otmuchów"

    A może to tylko radosna twórczość googla ... ale jeszcze po drodze są
    zarządy zlewni :-)

    > Przyjrzyj się oznakowaniu. Tam nie ma Komisariatu Policji. Czemu mówią o
    > zniszczonym komisariacie ()nawet myląc z posterunkiem), a nie o Urzędzie
    > Gminy, czy Straży Miejskiej?

    O UM nie ma co mówic, bo zasadniczo zadnego Urzędu tam nie było ...
    nie licząc wydzielonej jednostki SM.

    Posterunki i komisariaty mogą się ludziom mylić, szczególnie jak juz
    po tablicach śladu nie ma.

    Ale czemu SM nikt nie wymienia, to nie wiem :-)

    > U nas Urząd jest od kilkunastoma adresami po mieście. Opieram się na fotce.

    U mnie to trudno zliczyc te UM.
    Takich typowych urzędów, gdzie obywatel może coś załatwić, jest kilka,
    a ile pomocniczych budynków ...

    J.