    From: n...@p...onet.pl
    Date: Mon, 25 Jul 2011 14:18 +0200
    Subject: Re: potwierdzenie wpłat podatku od nieruchomości-trochę długie
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    mecenas wrote:

    > Nie uzyskasz takiej informacji ponieważ urząd jej nie ma. Możesz udowodnić
    > fakt płacenia podatku od nieruchomości np. zeznaniami świadków.

    Jaką formę musiałby przyjąć takie zeznanie: formę słowną, formę oświadczenia
    pismnego?Przed kim ewentualnie musiałby by zostać złożone i w jakim
    trybie,żeby miało moc prawną?
    świadkami jedynymi żyjącymi jestem ja, moja matka i ojciec,osoby które mogę
    jedynie tylko potwierdzić,że słyszeli słowa za życia dziadka,że uiszczał
    opłatę podatku na rzecz nieruchomości przez 40lat będzie to wystarczający
    argument dla urzędu miasta, aby taką info.udzielić dot.zaległości
    podatkowej?