  • Data: 2011-07-25 12:57:43
    Temat: Re: potwierdzenie wpłat podatku od nieruchomości-trochę długie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/25/2011 5:06 AM, n...@p...onet.pl wrote:
    > w ewidencji.
    > Nie rozważam tu przeprowadzania postę?owania spadkowego(bo na moją wiedzę
    > chyba nawet takiej możliwości nie ma,chyba że ktoś stwierdzi inaczej),

    twiedze inaczej.
    przede wszystkim najpierw zaczac od wyprostowania sprawspadkowych
    poczawszy od pradziadka.
    Jak juz znajdzie sie prawowity wlasciciel to sobie z nim wyjasnic kto tu
    powinien placic.
    Ewentualnie spotkacie sie w sadzie cywilnym, a wowczas wszystkie chwyty
    w postaci zeznan sasiadow, ze placil sa dozwolone.
    Zreszta wystarczy potwierdzenie "prawowitego" wlascicela, ze on nie
    placil i juz z tego da sie wywiesc, ze skoro nie on, to znaczy ze ktos
    inny placil,a skoro jest tylko jeden chetnych do stwierdzenia, ze palcil
    to sad nie bedzie mial watpliwosci.