  • Data: 2007-11-16 21:16:45
    Temat: Re: potrącenie rowezystyni
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-11-16 22:09 użytkownik witek napisał :

    > Ba jak wiesz, że masz się zatrzymać, to się zatrzymasz w miejscu.
    > Tylko, że problem polega na tym, że ty nie wiesz kiedy ten moment
    > nastąpi.

    Rowerzysta nie wie, a pieszy wie?

    > I zaskoczenie, że masz zacząć hamować zajmie ci trochę więcej
    > drogi niż pieszemu.

    Ale jakie zaskoczenie? Rowerzysta czy pieszy zbliżający się do przejścia
    są w tym samym stopniu świadomi, że tam jeżdżą auta i trzeba będzie się
    być może zatrzymać, a tym bardziej rowerzysta powinien wiedzieć, że po
    pasach wg PoRD nie wolno jeździć i przynajmniej wypada przepuścić
    wszystkie pojazdy. To chyba wystarczy, by nie być zaskoczonym? Mowa cały
    czas o w miarę rozgarniętych ludziach.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`