eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopoświadczenie nieprawdy - wystarczy powiedzieć "nie wiedziałem"? › Re: poświadczenie nieprawdy - wystarczy powiedzieć "nie wiedziałem"?
  • Data: 2014-03-29 15:08:21
    Temat: Re: poświadczenie nieprawdy - wystarczy powiedzieć "nie wiedziałem"?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prokurator umorzył postępowanie argumentując to tym, że kierownik
    > budowy był przekonany, że wprowadzone zmiany są nieistotne i że nie
    > musi ich odnotowywać, dlatego też nie można powiedzieć, że poświadczył
    > nieprawdę.
    Jak zasiał jakiś tam gatunek trawy, nie musiał być świadom, że taka dana
    była w projekcie i miała sens budowlany, w zasadzie.
    I nie musiał odnowtować tego w projekcie , w zasadzie, bo nawet dzieckow
    wie, że może mieć to wpływ na budwlę w okolicy wydmy itp.
    Za mało danyh by się wypowiedzieć.

    I czego ty oczekujesz od kierownika budowy, skoro w sądzie można jawnie
    kłamać i wyłgać się "nie wiedziałem, że nie można kłamać beąc świadkiem w
    sądzie", i nie udowodnisz, że on nie wiedział, bo nie było pszyżeczenia.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d