    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postrzelony rolnik
    Date: Mon, 20 Nov 2023 16:47:20 +0100
    <xwT4N.2945$Zi1.2244@fx13.ams1> <bg16N.39243$ni5.10168@fx09.ams1>
    <uja8m0$r17$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujac0c$u88$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujagc1$r16$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujb3lr$sfs$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujb3qi$vbs$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujb7su$sfs$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujc6au$vbr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujcp55$sfs$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujcpmi$kp3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujcvp0$sfs$9$RTomasik@news.chmurka.net> <ujd2me$3qqg1$1@dont-email.me>
    <ujd32l$sfs$13$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Jeszcze bardziej od Shreka odlatujesz. Jak na zawodach strzeleckich ktoś
    > na trybunach zaintonuje "Miedzynarodówke", to z tego wynika, że zawodnik
    > trafił "10". Nie? Jak to!? Przecież trafił "10".

    Ale trafił, bo strzelał.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    Przecież ten chłopak nie zginął dlatego, że ktoś krzyczał i machał
    rękami, lecz dlatego, bo ktoś strzelił.

    Bardziej odlecieć niż ty się nie da.

    > I teraz wiesz, czemu Tobie, czy Shrekowi nei warto tłumaczyć. I tak nie
    > zrozumiesz i i tak po pewnym czasie w wątku z tym nie  związanym
    > będziesz pajacował.

    Tu się zgadzamy, twoich sprzecznych z rozumem "tłumaczeń" nie da się
    zrozumieć.

    > To ziemia nie jest płaska?

    Nie jest.
    Ale za to jesteś tak samo głęboko przekonany, że coś wyjaśniasz.

    > Nie wiem, czy Ci już pisałem, ale nie należysz do ludzi, na których
    > aprobacie mi zależy.

    A co mnie to obchodzi?
    Jak masz z tym problem, to idź do specjalisty.

    > Co więcej, im bardziej moje zdanie są od Twojego
    > odległe, tym lepiej.

    Tym więcej pracy będzie miał specjalista.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr