eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoporzucenie pracy - konsekwencje - naruszenie obowiazkow pracodwacyRe: porzucenie pracy - konsekwencje - naruszenie obowiazkow pracodwacy
    From: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porzucenie pracy - konsekwencje - naruszenie obowiazkow pracodwacy
    Date: Wed, 21 Jun 2006 07:51:46 +0200

    Użytkownik "marenks" <m...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:e79ufq$3q$1@inews.gazeta.pl...
    > jest pracownik - chce odejsc z pracy
    > ogolnie sytuacja i atmosfera kiepska
    > umowa na czas nieokreslony
    > raczej nie ma szans na polubowne rozwiazanie
    >
    > pracodawca nie wywiazuje sie z nastepujacych obowiazkow
    > -prosba o urlop - bez odpowiedzi - ani tak - ani nie
    > -jakies nierozliczone nadgodziny, ktore sie ciagna od jakiegos czasu...
    > -duze opoznienie w wyplacie pensji (ale w koncu uregulowane)
    >

    > czy cos z tego jest dobrym powodem do rozwiazania natychmiastowego?

    Tak - zwłaszcza opóźnienia w wypłacie (nieważne że w koncu uregulowane, wazne kiedy
    to było. Jesli to miało miejsce poł roku
    temu to było reagować od razu, ale jesli do 15.06 dostałas pensję która miała być do
    10.06 to jest to powazne naruszenie
    obowiązków pracodawcy) i nieuregulowanie nadgodzin. Jak jest z urlopem tego nie
    wiem, przy czym w ogólności pracodawca nie
    zwsze musi dac tobie urlop a czy musi odpowiedziec odmownie na pismie tto trudno mi
    powiedziec.

    A.