  • Data: 2010-05-06 06:51:31
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hrschk$kqn$...@n...news.atman.pl...

    > Tyle że to Ty napisałeś:
    > "a to juz twoja interpretacja"

    a jest to niezgodne z prawda?

    > a teraz tłumaczysz się "przy czym ja juz kilka razy w tym temacie
    > zaznaczylem, ze pewnosci nie mam".

    bo pisalem, przeciez nie bede tego wklejal do kazdego posta

    > Gdybyś faktycznie nie miał nie pisał byś tego tekstu o mojej
    > interpretacji.

    a co mialem napisac?
    przeciez to prawda, ty interpretujesz to tak, ja inaczej, masz jakies
    problem ze zrozumieniem slowa - interpretacja

    > No chyba że nastolatkiem jesteś i inaczej reagować
    > nie potrafisz.

    ty chyba naprawde nie rozumiesz tego slowa i jestes przewrazliwiony na swoim
    punkcie

    pomoge ci troche, za sjp

    interpretacja
    1. <wydobycie i wyjaśnienie sensu czegoś>
    2. <przypisywanie czemuś jakiegoś znaczenia>