  • Data: 2010-05-06 14:19:58
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hrton8$rau$1@news.tas
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > czy ty myslisz ze jak powtorzysz to iles razy, to stanie sie prawda?

    Prawda jaką podałem jest prawdą, bez względu na to jak bardzo Ci się to
    nie podoba.

    > zrozum, skrecajacy nie upewnil sie czy moze bezpiecznie wykonac
    > manewr,

    Ależ jak najbardziej upewnił się. Czytaj
    ...@n...onet.pl
    cytuję "znajomy jechał bardzo powoli, wcześniej upewnił się, czy
    nie jest wyprzedzany, wrzucił kierunek". "upewnił się" tzn, nabrał
    pewności. Rozumiesz?

    > jakby to zrobil nie bylo by dzwona,

    Dzwon był nie dlatego, że się nie upewnił, bo się upewnił, (patrz wyżej)
    tylko dlatego, że policjant kiedy zaczynał wyprzedzać, to skręcający
    kierunkowskazem _już_ sygnalizował zamiar skrętu w lewo, a policjant
    przekraczając podwójną ciągłą i próbując wyprzedzić pojazd, który
    wcześniej (wcześniej tzn. zanim zaczął być wyprzedzanym) sygnalizował
    zamiar skrętu w lewo zaczął go wyprzedzać skutkiem czego przydzwonił w
    lewe drzwi pojazdu już skręcającego. Powiedz czy Ty w identycznych
    okolicznościach pdojąłbyś się wyprzedzania pojazdu sygnalizującego
    zamiar skrętu w lewo tak jak w tym wątku? Dlaczego? Policjant jest ślepy
    co już wcześniej napisałem, ale nie można mieć do niego o to pretensji,
    tylko do tego co mu pozwolił jeździć. Nie było nigdzie napisane o jakiej
    porze doby zdarzenie miało miejsce. Gdyby to było wieczorem lub w nocy,
    a policjant miał kurzą ślepotę (czasem się zdarza) to wieeeele by to
    tłumaczyło.
    I proszę Cię, nie manipuluj, nie snój swoich wywodów w oparciu o
    domysły, imaginacje i fantasmagorie, swoje i innych, tylko opieraj się
    na tym co podaje *szymon* A dotyczy to m.in. tego co piszesz tutaj
    k.gda.pl Z
    kilkunastu metrów zrobiłeś kilkadziesiąt, piszesz że się upewnił, a nie
    spojrzał w lusterko (skąd wiesz co zrobił i jak to zrobił?) etc.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675