eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pord] kolizja, jak się bronićRe: [pord] kolizja, jak się bronić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Date: Wed, 05 May 2010 13:50:27 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <hrrm20$p90$1@news.onet.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <hrpppn$d60$1@inews.gazeta.pl>
    <1ss0j80dq7gtt$.dlg@rower.power.pl> <hrptjs$sa1$1@inews.gazeta.pl>
    <hrpu9f$8dr$1@node1.news.atman.pl> <hrpv27$54a$1@inews.gazeta.pl>
    <hrq0or$8r8$1@node1.news.atman.pl> <hrq2nr$jhe$1@inews.gazeta.pl>
    <hrq48c$9af$1@node1.news.atman.pl> <hrqi4f$1re$1@inews.gazeta.pl>
    <hrr7mu$ipi$1@node2.news.atman.pl> <hrr9e1$443$1@inews.gazeta.pl>
    <hrre3m$g3r$1@node1.news.atman.pl> <hrrfk9$m1a$1@news.task.gda.pl>
    <hrrfvr$8rp$1@news.onet.pl> <hrrlpc$n3q$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273060225 25888 83.17.174.162 (5 May 2010 11:50:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 11:50:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hrrlpc$n3q$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:638133
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik pisze:
    >
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    > napisał w wiadomości news:hrrfvr$8rp$1@news.onet.pl...
    >> szerszen pisze:
    >>>
    >>>
    >>> Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >>> dyskusyjnych:hrre3m$g3r$...@n...news.atman.pl...
    >>>
    >>>
    >>>> To że straty/uszkodzenia były małe może tez oznaczać że odpowiednio
    >>>> wcześnie hamował. I w żadnym razie nie udowadniają że wyprzedzający
    >>>> rozpoczął manewr jako pierwszy.
    >>>
    >>> czytasz ty sam siebie i przy okazji myslisz?
    >>>
    >>> zobacz co robisz, stawiasz kogos na pasie, rozpedzasz, dajesz mu czas
    >>> na hamowanie, jednoczesnie twierdzac, ze nie mogl tam byc pierwszy od
    >>> kogos, dla kogo znalezienie sie na tym pasie to tylko skret
    >>> kierownica, czyli duzo mniej
    >>
    >> Jeśli zwolnił, tak jak to opisał Radosław, to nie tylko, skoro nie
    >> został uderzony w światła/zderzak, ale w drzwi... Niestety to jest
    >> częste - ostatnio jadąc za autobusem, który stanął na przystanku, my
    >> się zatrzymaliśmy, za nami jednak mistrz kierownicy zaczął
    >> wyprzedzanie i mało nie doszło do zderzenia czołowego - jadący z
    >> naprzeciwka musiał hamować... (Ulica wąska i podwójna ciągła) Niestety
    >> tacy "mistrzowie kierownicy" to chleb powszedni naszych dróg...
    >
    > Jeśli ktoś na linii ciągłej wymyślił przystanek autobusowy bez zatoki,
    > to jest to nieprawidłowe i powinno się powiadomić o tym zarząd drogi, by
    > to zmienili. Tam powinna być zatoczka i autobus powinien w niej się
    > znajdować. Inaczej mamy sytuację, w któej wymusza się na kierujących
    > łamanie prawa.


    Nie - złamanie prawa w tym miejscu było przyczyną wielu wypadków (w tym
    śmiertelnych) w tym miejscu. Jest wąska droga, nie ma zatoki, jest
    podwójna ciągła, ponieważ w pobliżu są 2 dość ostre zakręty i nie
    widzisz wyjeżdżających z naprzeciwka samochodów. Dodatkowo takich
    przystanków mógłbym znaleźć wiele w innych miejscach. Dość powszechne -
    wraz z podwójną ciągłą...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1