eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pord] kolizja, jak się bronić › Re: [pord] kolizja, jak się bronić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Date: Wed, 5 May 2010 13:45:45 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <hrrlpc$n3q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <hrpppn$d60$1@inews.gazeta.pl>
    <1ss0j80dq7gtt$.dlg@rower.power.pl> <hrptjs$sa1$1@inews.gazeta.pl>
    <hrpu9f$8dr$1@node1.news.atman.pl> <hrpv27$54a$1@inews.gazeta.pl>
    <hrq0or$8r8$1@node1.news.atman.pl> <hrq2nr$jhe$1@inews.gazeta.pl>
    <hrq48c$9af$1@node1.news.atman.pl> <hrqi4f$1re$1@inews.gazeta.pl>
    <hrr7mu$ipi$1@node2.news.atman.pl> <hrr9e1$443$1@inews.gazeta.pl>
    <hrre3m$g3r$1@node1.news.atman.pl> <hrrfk9$m1a$1@news.task.gda.pl>
    <hrrfvr$8rp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bft56.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273059948 23674 83.28.57.56 (5 May 2010 11:45:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 11:45:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hrrfvr$8rp$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:638130
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hrrfvr$8rp$1@news.onet.pl...
    > szerszen pisze:
    >>
    >>
    >> Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:hrre3m$g3r$...@n...news.atman.pl...
    >>
    >>
    >>> To że straty/uszkodzenia były małe może tez oznaczać że odpowiednio
    >>> wcześnie hamował. I w żadnym razie nie udowadniają że wyprzedzający
    >>> rozpoczął manewr jako pierwszy.
    >>
    >> czytasz ty sam siebie i przy okazji myslisz?
    >>
    >> zobacz co robisz, stawiasz kogos na pasie, rozpedzasz, dajesz mu czas na
    >> hamowanie, jednoczesnie twierdzac, ze nie mogl tam byc pierwszy od
    >> kogos, dla kogo znalezienie sie na tym pasie to tylko skret kierownica,
    >> czyli duzo mniej
    >
    > Jeśli zwolnił, tak jak to opisał Radosław, to nie tylko, skoro nie został
    > uderzony w światła/zderzak, ale w drzwi... Niestety to jest częste -
    > ostatnio jadąc za autobusem, który stanął na przystanku, my się
    > zatrzymaliśmy, za nami jednak mistrz kierownicy zaczął wyprzedzanie i
    > mało nie doszło do zderzenia czołowego - jadący z naprzeciwka musiał
    > hamować... (Ulica wąska i podwójna ciągła) Niestety tacy "mistrzowie
    > kierownicy" to chleb powszedni naszych dróg...

    Jeśli ktoś na linii ciągłej wymyślił przystanek autobusowy bez zatoki, to
    jest to nieprawidłowe i powinno się powiadomić o tym zarząd drogi, by to
    zmienili. Tam powinna być zatoczka i autobus powinien w niej się znajdować.
    Inaczej mamy sytuację, w któej wymusza się na kierujących łamanie prawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1