  • Data: 2010-05-05 11:22:48
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "Gray" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gray" napisał w wiadomości grup

    > kazdego, rowniez wyprzedzanego

    > zgadza sie, on zachowal, nikomu drogi nie zajechal

    Wiesz co to jest "szczególna ostrożność"?

    > jak najbardziej w temacie, nie skrecisz w lewo na drodze dwukierunkowej
    > nie zmieniajac/przecinajac przy okazji pasa ruchu

    Czyli zmieniając pas- skęcam jednocześnie? Omijając: skręcam, zmieniam pas,
    potem znowu skęcam i zmieniam pas? Ale wcale nie muszę omijać? ;-)))
    Wszystko przy okazji? To definicje to tak dla jaj w Pord opisali? Czyli
    najpierw stosujemy przepis dotyczący skrętu, potem zmiany pasa, potem znowu
    skrętu i potem z nowu pasa? A wszystko to w 0,5 sek. w trakcie omijania?

    > to ze nie rozumiesz, to nie moja wina, idz do policjanta to ci wytlumaczy

    A to teraz wiem skąd ta twoja niechęć do samodzielnego myślenia. Po co jak
    wszystko gotowe? Policjanci wytłumaczą jaka jest prawda. Co tam jakiś Pord.
    Przecież policja ma rację i monopol na interpretację przepisów.
    Wiesz co? Sam poczytam. A dowcipy o milicjantach i wierszyk "spytaj
    milicjanta" też pamiętam. Widzę, że niewiele się zmieniło.

    Pzdr.
    --
    Gray