  • Data: 2010-05-05 11:34:56
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Zakłądasz - a nie wiem na jakiej podstawie - że on nie omijał stojącego
    > na światłach awaryjnych samochodu. A w chwili obecnej od strony prawnej
    > nie jesteśmy w stanie tego w żaden sposób jednoznacznie ustalić.

    Rozważamy obie sytuacje, ale omijając powinien zachować właśnie
    szczególną ostrożność, choćby dlatego, że coś może nadjeżdżać z
    naprzeciwka. Z jakiegoś powodu jest podwójna ciągła.

    > Wiesz, zszedłeś już do jakiś dziwnych założeń. A jakby była mgła,
    > deszcz, śnieg, gradobicie?

    Nic takiego nie zakładam. Natomiast nauczony doświadczeniem wiem, że w
    wielu miejscach podwójna ciągła to nie jakies widzimisię, ale jest
    dlatego, że wyprzedzanie jest niebezpieczne.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl