  • Data: 2008-06-16 11:11:49
    Temat: Re: pomówienie? znieważenie?
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Jesteś pewien, że to u Ciebie chodzi? Nie ma możliwości przypadkowej
    > zbieżności?

    Moje IMIĘ , NAZWISKO, MIEJSCOWOŚĆ i moje ZDJĘCIE na tym "obcym" PROFILU
    z naciskiem na słowo "MOJE"

    > j.w.?

    > Tj. pisze tam o Tobie -- źle i nieładnie? Czy znieważeniem i pomówieniem
    > ma być sam fakt podszywania się?

    od chujów, kutasów, gejów - mi to ubliża a Tobie? (nie jestem homofobem
    nie mam nic do homoseksualistów ale ja jestem hetero i to mi ubliża)

    > W pewnym stopniu różnica. Ale zacząć powinieneś od wystąpienia do
    > operatora serwisu z żądaniem zablokowania dostępu do danych (art. 14 ust.
    > 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną).

    Zablokowania? zapewne usuną konta/komentarze i koniec! a ja chce
    pociągnąć do odpowiedzialności,

    POzdrawiam