  • Data: 2008-06-16 10:55:10
    Temat: Re: pomówienie? znieważenie?
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jun 2008 11:56:31 +0200, Neptun napisał(a):

    > ok wszystko fajnie tylko ktoś stworzył profil w moim imieniu choć nie
    > wyraziłem zgody

    Jesteś pewien, że to u Ciebie chodzi? Nie ma możliwości przypadkowej
    zbieżności?

    > i dodaje komentarze w moim imieniu choć nie wyraziłem
    > zgody,

    j.w.?

    > znieważa i pomawia moją osobę

    Tj. pisze tam o Tobie -- źle i nieładnie? Czy znieważeniem i pomówieniem
    ma być sam fakt podszywania się?

    > artykuł jest i sprawa z niego jest
    > o tym że ktoś pod zdjęciem dodał imię i nazwisko pozwalając na
    > identyfikację osoby a to mała róznica...

    W pewnym stopniu różnica. Ale zacząć powinieneś od wystąpienia do
    operatora serwisu z żądaniem zablokowania dostępu do danych (art. 14 ust.
    1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==