    From: "iza" <i...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy - kazus
    Date: Thu, 16 Mar 2006 21:13:41 +0100

    > Ale art. 377 § 3 kpk mówi wprost o osobistym zawiadomieniu oskarżonego.
    > Jak podają chyba wszyscy komentatorzy, w tym wypadku nie wchodzi w grę
    > doręczenie zastępcze np. z art. 132 § 2 kpk, jakie to w kazusie miało
    > miejsce. Więc art. 377 § 3 kpk, nie może mieć tu zastosowania. :-(

    IHMO nie masz racji. Wyobraz sobie taką sytuację - sędzia przed rozprawą
    sprawdza czy są zwrotki w aktach - tzn czy ci którzy mieli być wg jego
    zarządzenia wezwani na rozprawę zostali wezwani (robi to jak wiadomo
    sekretariat). Zwrotki są - czyli ze osoby te zostały prawidłowo
    zawiadomione - sędzia w tym momencie nie przygląda się podpisom na
    zwrotkach, bo niby jaki ma wpływ na to czy listonosz wręczy przesyłkę
    oskarżonemu czy jego żonie która oświadczy że mąż poszedł do sklepu po
    papierochy?
    No ale mogę sie mylic więc bądz tak dobry i zacytuj jakiegos komentatora bo
    zajrzałam do Grzeszczyka i Stefanskiego i niczego na ten temat nie
    znalazłam.

    Iza ^.^