    From: c...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy!
    Date: 23 Feb 2007 10:43:52 -0800

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > cokolwiek nie zaczniesz robic musisz miec na to dowody, i musi to byc z
    > jej winy

    W tym wypadku to raczej sie nie uda. Ja niestety nie potrafie byc tak
    perfidny jak zona Twojego kolegi! :( Ta moja jeszcze nie wie, ze chce
    wystapic o rozwod, najpierw chce sie do tego przygotowac, zebrac
    informacje, przeanalizowac rozne sytuacje i przeszkody. Nie chce by
    mnie zaskoczyla czyms oczywistym. Poza tym wciaz mam nadzieje, ze w
    koncu sama bedzie miala dosc tego zwiazku i zrozumie, ze tak dalej zyc
    sie nie da! Moze wtedy sama bedzie chciala rozwodu? Prawdopodobnie
    jest to zludna nadzieja, ale moze... Tylko co robic, by nie podobalo
    jej sie w tym malzenstwie? Znalezc sobie Inna? Tylko czy wtedy na
    zlosc nie da mi rozwodu? Nie wiem jak to rozegrac. Kiedy kobieta chce
    rozwodu?? Czy ktos to wie??
    JD