  • Data: 2006-08-03 09:33:16
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Przemku! Zrozum, że sensem strzelania do uciekającego jest przede
    > wszystkinm zapobiegnięcie stwarzania przez niego zagrożenia w dajacej
    > sie przewidzieć przyszłości. Ustawodawca uznał, ze jak mamy do czynienia

    Inny motocykl. Brak widocznej broni. Gdzie tu to rzekome uzasadnione
    podejrzenie?

    [ciach]

    > najkorzystniejsze z możliwych rozwiązań, ale z dwojga złego, to wolę by
    > zginą uciekający, niż jakaś przypadkowa ofiara.

    A ja bym sugerował, żeby jednak policjanci mieli rozum i potrafili
    zorganizować swoje "blokady" tak, żeby były skuteczne i żeby nikt nie
    zginął.

    [ciach]

    > merytorycznej. Właśnie z powodów o których piszesz postulowałem, by
    > policjant zawsze miał prawo strzelać do uciekającego. Wówczas nie było
    > by nieporozumień i uciekający znał by potencjalne skutki swoich działań.

    A to jest już chore, bo wtedy z każdego biegacza ze słuchawkami w uszach
    można zrobić "uciekającego".

    > A tak, to jak tu już wielu zauważyło, motocykliści żyją w przekonaniu,
    > że nie da się ich zatrzymać. I zazwyczaj tak jest, bo nikt nie będzie

    Brednie. Wielu uważa najwyżej, że zwykły patrol (w np. polonezie) ich
    nie dogoni.

    > strzelał do każdego idioty chcącego się zabawić i popisać. Gdyby
    > policjanci strzelali, to wówczas przeważająca większość tych normalnych
    > motocyklistów by nie próbowała uciekać. Uciekali by Ci "normalni
    > inaczej" albo przestępcy. Nastąpiła by dość szybka eliminacja marginesu
    > i życie powróciło by do równowagi.

    Jeeeeezuuuu... Nazizm wiecznie żywy - oni też chceli eliminować
    "normalnych inaczej".

    [ciach]

    > do nieszczęścia. Generalnie jest to dość niebezpieczna zabawa i taki
    > strzał miałby na celu zlikwidowanie tego zagrożenia.

    Bombę od razu zrzuć.