  • Data: 2006-07-29 22:38:08
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    inkaso wrote:

    > mogl w wyniku debilizmu tegoz. Ale nie skonczyl sie.

    Na szczescie. Choc gdybysmymogli wedrowac po alternatywnych
    swiatachrownoleglyc, to moze w ktorym sie skonczyl smiercia policjanta,
    a motorzysta uciekl.

    > Swiadkowie opowiadali w TVNie
    --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A UFO-naukowcyjakis miesiac temu na falach telewizji publicznej omawiali
    technikei soposob w jaki "złapią" na goracym uczynku robienia kregow w
    sianie UFO. ;)))))

    > o serii. I o matactwie milicjantow.

    Panie. Jaka seria. Oni tam do niego z CKMów strzelali. A w ogole to
    nagle wyszly z kanalow takie zielone stwory, mialy po cztery oczy i po
    siedem ramion ;))))

    > nie bardzo, skoro ostrzelal elewacje.

    No musze poszukac po necie, moze jakies filmy beda pokazywaly, ze
    ostrzelal ;))))

    > znamy orzecznictwo w innych podobnych sprawach.

    w polskim prawie nie ma precedensow z tego co wiem i kazda sprawa jest
    rozpatrywana indywidualnie...

    pozwolisz wiec, ze jednak sad orzeknie...

    > wiec o co rozchodzilo sie, jak nie o ujecie sprawcy rabunku?

    o ujecie groznego bandyty, ktorydopuscil sie rabunkuz uzycia broni...

    > Ktorego ten czlowiek nie popelnil.

    Nie popelnil. Ale byl podejrzanym.

    > Jak narazie morderca tlumaczy sie ze motor sie zgadzal. Dobrze ze jednak
    > nie byly to trampki.

    Motor. Jakie motorypasuja do tego opisu? Kazdy motor. Ale bardzxje
    motor, ktoryunika policji.

    > W TVNie wypowiadali sie naoczni swiadkowie.

    Kurwa, aja widzialem naocznych swaidkow ladowania UFO oraz tych co
    opowuiadali jak widzieli Yeti.

    > Ale muchy nie biora swojej opinii z obserwacji pracy gowna. A obywatele
    > jednak oceniaja na podstawie tego co widza.

    No widzisz. A ja na razie mialem kilka spraw robionych przez sady i nie
    musialem placic lapowek.

    > Tutaj zaczynam podejrzewac ze jestes smarkaczem ktory dorwal sie do
    > tatusiowego komutera w sobotnia noc.

    Tylko nie zacznij strzelac ;)))

    > Konwencja jest jeszcze bardziej wyrazna. Pozbawienie zycia moze nastapic
    > w wypadkach niezbednych dla funkjonowania demokratycznego spoleczenstwa.

    A takim jest eliminowanie bandytow.

    > Wiec jak niezbedna byla ta strzelanina dla funkcjonowania?

    Miala powstrzymac bandyta, a co za tym idzi einnych bandytow, przed
    demolowaniem naszego demokratycznego panstwa i zastraszaniem oraz
    okradaniem a moze i zastrzeleneim obywateli.

    > Przede wszystkim, metoda ta stawia pod potencjalnym obstrzalem debilka.

    A po polsku? bo jzu nie wiem czy chcesz napisac, ze kazdymotocyklista
    ostrzela policjanta z lizakiem?

    > W USA zatrzymuje sie od tylu, zeby kierowca mial problem z koncentracja.
    > Albo strzela do tylu, albo kieruje do przodu. Proste?
    --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czy aby nie pierdoliles caly czas ze zamordowano go strzalem w plecy...

    a to dokladnie tak, jak chcesz, bo nawetr sie na USA powolujesz ;)

    Leki ci sie skonczyly albo przedatowaly ;))))))

    > Oczywiscie. Zycie ludzkie jest wiecej warte niz jakies zrabowane 15
    > tysiecy zlotych.

    Kurwa, bede kall. Kurwa, kwota nie miala zadnego znaczenia. Znaczenie
    mial fakt NAPADU Z BRONIA W REKU I RABUNKU. TRabunku jako kurwa rabunku
    bez istotnej kwoty.

    > sa dobre nadzieje na zmiany w tym kierynku. Kiedy Otwarcie Swiatyni
    > Oatrznosci Bozej?

    Nie wiem, a te milionyz budzetu juz wplynely na konta koscielne?

    > W omawianym temacie nie bylo zakladnikow.

    Ale mogly byc, np. na stacji benzynowej

    > Morderca strzelal w plecy.

    aLE DTO DOKALDNIE JAK pOLICJANT Z usa, NA KTORYCH TO SIE POWOLUJESZ CO
    CHWILE ;)))))))))

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m