    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo
    Date: Sat, 29 Jul 2006 23:49:59 +0200

    inkaso wrote:

    > ale mowimy o konkretnym wypadku serii maszynowej w srodku miasta nad
    > glowami swoich kolegow debilkow.

    Ale jeszcze wczesniej mowimy o samobojczym rajdzie motorzystyna
    policjanta. Rajdzie, ktory mogl sie skonczyc smiercia Policjanta.

    > Czy jest to debilizm, czy nie?

    Ciezko mi mowic, czy 2 strzaly w strone zbiega to "seria nad glowami"...
    Wlasciwie to nie wim od ilu zaczyna sie seria... Mzoe faktycznie dwa
    strzaly to juz seria....

    > Nie prawda. Prawo zabrania strzelania na oslep w srodku miasta.

    Ale on mial oczyotwarte i strzelal nie na oslep tylko do motorzysty.

    > Twojego zdania nie podzielaja sady.

    Pozwolisz, ze moze najpierw sie sadywypowiedza, a potem bedziesz mowil,
    jakie zdanie podzielaja? ;)

    > co dalej nie daje podstawy zamordowania przy wartosci 15 tysiecy zlotych.

    ani ptrzy 5 zlotych ani przy 30 tysiacach. I nie zastrzelili go za 15
    tysiecy. Zrozum to wreszczie pazerny na kase czlowieku. Tu nie chodzilo
    o KASE ani o to ILE jej bylo. Tu chodzilo o RABUNEK, UZYCIE BRONI,
    UCIECZKE - czyli o BANDYTYZM.

    > Nie zalozmy. Tak zrodbil i powinien za to poniesc konsekwencje.

    Zalozmy, ze jestes debvilem. Nie, nie zalozmy. To oczywiste. ;)

    Rozdajesz sady o ludziach tak jakbys coanjmniej byl wszechwiedzacym
    bogiem...

    > nie pozostaje, bo posidanie motoru nie jest zadna podstawa podejrzenia.

    Mielismy rozpatrywac ten konkretny przypadek, a ty w bajanie wpadasz.
    Prosze Cie, pisz choc konsekwentnie do tego, co sam wymagasz.

    > Jak pisal ktos, dobrze ze w opisie nie bylo ze mieli trampkina nogach.

    Prosze Cie ponownie. Przestasn pisac o farmazonach. Pisz jak chciales -
    o tej dokladnie sytuacji. Bo robisz wioche.

    > klamstwo

    Hm. No taki argument to minie faktycznie ROZJEBYWUJE. ;)))) Do takiej
    retoryki to nie dam rady, wymiekam. ;)))

    > Wywiady ze swiadkami potwierdzaja cos przeciwnego.
    >
    > matactwo

    Nie, nie matactwo. SE i Fakt ;) Łowcy sensacji. Oni wiedza, jak z
    rozjechanai slimaka zrobic tragedie calego narodu.

    > Ale pewnie 60% obywateli ktorzy uwazaja sady i policje za skorumpowane
    > do dna musi sie mylic?

    Wiesz, 99% much uwaza, ze gowno jest najlepszym zarciem. miliony much
    nie moga sie mylic.

    A kazdy polak to pijak i bandyta. Tak uwaza ponad polowa obywateli
    Europy. ;)

    > U USA

    Wysoki sadzie, proesze upomniec Prokuratora,z e nie jestesmyw USA.

    > ryzyko ze ktos kto potencjalnie ma bron i jest podejrzany o rabunek pol
    > godziny wczesniej, doprowadzi do strzelaniny w miejscu publicznym.

    Z apokazani lizaka? No pojebalo Cie ;))) Taka osoba zawroci lub
    przemknie boczna droga. A na pewno nie podjedzie do policyjnej blokady i
    nie zacznie strzelac ;)))

    > miejsce publiczne, jak nazwa wzkazuje, to miejsce, gdzie z zalozenia za
    > osoby postronne.

    > trudno zrozumiec?

    A jak nie ma osob postronnych, to nie jest miejsce publicznie?

    A ja znam wiele miejsc niepublicznych, gdzie jest duzo osob.

    > http://supremecourtus.gov/

    Zalozmy, ze calkowicie nie interesuje mnie USA. Oraz powolywanie sie na
    nie w odniesieniudo naszej sytuacji. Jesli chcesz, powoluj sie na
    wytyczne Unii Europejskiej, ktorej jestesmyczlonkiem.

    > zgadza sie

    czyli cos jest nie halo w policji, bo oni maja w ksiazkach, ze
    blokadysie robi/

    > zatrzymywanie lizakiem to przezytek z PRLu.

    O kurwa :) Nie wiem, co powiedzeic :)

    > W USA wysmieli by debilkow.

    No tak. W USA. No to aj mysle, ze trzeba skonczyc z lizakiem i
    zatrzymywać porem, marchewką albo wyciagnietym srodmkowym palcem.

    Albo wiem, zatrzymywac strzwlem z rusznicy lub nie zatrzymywac wogole
    ;)))

    > zgadza sie. Malo tego, nie powinno gonic sie po drogach ktorych nie zna.

    W ogole nie gonic po driogach, bo na drogach sa kury, piesi, rowerzysci,
    inni motorzysci, inne samochody, inne radiowozy... No i te, zakrenty
    ;)))))))))))))))))

    > zgadza sie

    > tak

    Ja mysle, ze to jest mozliwe, ale nasz seujm musi zamowic msze w
    intencjizatrzymanai sie przestepcy. Inmaczej nie da rady ;)))

    > wyjatek jedynie dotyczy bezposredniego odparcia napadu.

    A moj przyklad bandyta-zakladnik-policjant?

    Nie wolno mi zastrzelic bandyty -- tym samym dopuszczam smierc
    zakladnika. Bo bandyta nie ma takich zahamowan...

    > bandytow nalezy lapac i karac.

    i chronic, zebyim sie krzywda nie stala....

    > nie
    >
    > Nalezy uzywac mozgu, a najpierw zrobic czystke wsrod milicjantow.

    Proponuuje zwolnic 90% policjantow i zostawic jedynie tych
    parunajlepszych ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m