  • Data: 2006-07-28 10:58:09
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    news:jcg4i3mqsafo$.1g30hz3fygsxv$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 28 Jul 2006 12:16:30 +0200, ytorkin napisał(a):
    > Nie musiał - może brakowało mu 5 punktów do kolekcji i nie chciał
    > się zatrzymywać. Ja też czasami przechodzę na czerwonym świetle i wiem
    > że ryzykuję mandat. Ale wiem też że nikt mnie za to nie zastrzeli.
    Punktów mu nie brakowało bo nie miał prawka.
    A jeśli chodzi o Ciebie to jeśli będziesz ubrany cały na czarno i będziesz
    miał żółty beret oraz czerwony plecak i akurat napadnie kogoś gość w
    podobnym stroju i policjant zobaczy jak przechodzisz na pasach i zacznie Cię
    gonić a Ty rzucisz w niego np koszem na śmieci a on się odsunie żeby nie
    dostać to po oddaniu np 8 strzałów ostzegawczych będzie miał prawo do Ciebie
    strzelić.

    > Ja nadal mam nadzieję, że nie mogą go zastrzelić. A co jeśli to był mój
    > kolega, który dawno mnie nie widział, wracający z piekarni z bagietką?
    > Nawet przy obronie koniecznej jest pojęcie współmierności użytych
    > środków.
    Strzelanie nie znaczy zawsze zastrzelenia. W tym przypadku dołożył się pech.

    Tomek