  • Data: 2006-07-28 10:44:08
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 12:16:30 +0200, ytorkin napisał(a):

    > Lekka różnica chyba istnieje. Oni już zostali złapani i zgodnie z prawem
    > odbyli karę. Ten motocyklista nie chciał dać się złapać. Więc lekka
    > różnica jest. A to że miał złe intencje dla mnie jest bezdyskusyjne.

    Nie musiał - może brakowało mu 5 punktów do kolekcji i nie chciał
    się zatrzymywać. Ja też czasami przechodzę na czerwonym świetle i wiem
    że ryzykuję mandat. Ale wiem też że nikt mnie za to nie zastrzeli.

    > Idziesz wieczorem parkiem. Po obok stoją policjanci. Nagle podbiega kark
    > i chce Cie zdzielić palką w łeb. Rozumiem, że policja ma czekać aż Cie
    > zabiją wówczas będzie mogła próbować go zatrzymać? Mam nadzieje, że
    > prawo jest jednak inne.

    Ja nadal mam nadzieję, że nie mogą go zastrzelić. A co jeśli to był mój
    kolega, który dawno mnie nie widział, wracający z piekarni z bagietką?
    Nawet przy obronie koniecznej jest pojęcie współmierności użytych
    środków.

    Pozdrawiam,
    Henry