  • Data: 2006-07-28 09:57:23
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "K-Onrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacm41> wytlumacz mi cot o

    > "szukają sprawców popełnienia przestępstwa"
    >
    > ??????????????
    > Łopatologicznie!

    Prosze bardzo - to znaczy że ktoś zrobił coś złego (np. zabił twoja matkę,
    zgwałcił dziewczynę lub dokonał bandyckiego rabunku) i ucieka na motorze a
    wszystkie patrole w okolicy mają obowiązek sprawdzić każdego motocyklistę
    czy to przypadkiem nie jest ten poszukiwany a w sytuacji jeżeli zaczyna
    uciekać zatrzymać go za wszelką cenę (robiąc blokadę, ustawiając kolaczatkę
    lub używajac broni palnej - wszystkie te przypadki dopuszczają też jego
    fizyczne unieszkodliwienie) żeby w przyszłości już nie był groźny dla
    innych. Tylko jak czytam wątek to nie wiem czy to dla ciebie nie za trudne.

    K.