  • Data: 2006-07-28 09:44:39
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eaclv7$5jp$1@inews.gazeta.pl...
    > i zlamei kregoslup, wiesz jak mowia na motocyklistow? Dawcy organow.
    > Myslisz ze skad sie wzielo takie haselko?
    Wiem skąd się wzięło, ale nie demonizujmy, co? Wielu moich kolegów miało
    wypadki na motorach i nic wielkiego im się nie stało. Jeden nawet przeciął
    samochód (wyjechała baba z pola na drogę) i pomimo pięknego lotu do rowu nic
    mu się nie stało.

    > z tego co mowie wynika ze powalajaca wiekszosc. To jest wlasnie roznica
    > pomiedzy wyppadkiem samochodowym a motocykowym.
    Z tego co mówisz to nic nie wynika. Wynikać może z faktów a nie z tego co
    powiesz....
    Różnica międy tymi wypadkami jest też taka że łatwiej zginąć jeśli najedzie
    na Ciebie auto niż motor...

    > Oddajac strzal conajmniej godzi sie na taki wynik.
    Po części niestety tak.

    Tomek