  • Data: 2006-04-08 13:04:08
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    wasy" )

    > Z omawianego przypadku - jakby wierzyć we wszystko wynika że pani nic
    > nie zrobiła, a ja w to nie wierzę. Napisałem to bo zrozumiałem że
    > generalnie twierdziłeś że policja nie mogła jej wepchnąc do jej domu i
    > zrobić z nią porządek.> A ja jestem skłony uwierzyć bo ostatni byłem na
    imprezie studenckiej gdzie przybyła policja i widziłem co potrafią stworzyc ci
    panowie od starszenia kolegium (5000 zł gdyby było to koleguium jeszcze) po
    texty ze może nas wszystkich zabrać na izbe wytrzezwien jak bedziemy sie dalej
    stawiać !
    Ogólnie liczą na brak znajomosci prawa przez ludzi i na tym bazują oraz lekkie
    zastraszenie ,chcieli chyba nas sprowadzić do ich poziomu , nastepnym razem
    bedzie ukryta kamera w pogotowiu i gazety znów bedzią miały ciekawy reportarz
    poparty dowodami o chamskiej policji, a w sądzie bez solidnych dowodów np
    zapis z kamery to każda sprawa przeciw policji jest umażana .Bardzo się nam
    nie podobało zachowanie tych ludzi w stosunku do nas w razie sprawy w sądzie
    przeciwko policji nie mamy żadnych dowdów a to policja stwierdzi że to my
    bylismy agresywni a oni spokojni i komu sąd uwierży ? Wciąż sprawdza sie stare
    powiedzenie
    " panie z policja to nie wygracie ".