  • Data: 2007-03-18 15:05:09
    Temat: Re: policja, straż graniczna itp. a ZUS
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Mar 2007 14:59:19 +0100, "pawel" wrote:

    >z tego co wiem funkcjonariusze mundurowi podlegaja pod wojskowe biuro
    >emerytalne byla w tej sprawie ustawa bodajze w 2004 roku o zaopatrzeniu
    >emerytalnym jezeli bardzo chcesz to ja znajde:)))
    (...)

    Przejrzałem tą ustawę i albo tam na temat objęcia obowiązkowym ubezp.
    nie jest zbyt jasno napisane albo ja tego wyczytać nie umiem.
    Rozumiem że po 15 latach służby człek może iść na emerytur(k)ę, ale
    jak to jest ze składkami? Odprowadza się je do ZUS-u czy gdzieś
    indziej (gdzie?)?

    --
    pozdrawiam
    Bremse