  • Data: 2018-03-08 16:01:14
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 15:49:03 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Czemu? Przecież zostanie to ustalone później i od tego momentu jest
    > dopiero faktem prawnym.

    Idąc tym tokiem myślenia mogę się odlać na biało-czerwoną flagę i przechodzący obok
    Pan Władza niewiele mi może zrobić.
    Bo trzeba by najpierw ustalić czy to na co sikałem to była flaga czy może dwa kawałki
    białego i czerwonego materiału zszytego do kupy.
    A jak się ustali ze to jednak flaga narodowa i to i tak mi nic nie grozi"to ustalone
    później i od tego momentu jest dopiero faktem prawnym."