  • Data: 2018-03-07 11:31:21
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:bbd05dfe-25e3-4f20-aa65-def96b26135a@go
    oglegroups.com...
    >A to negatywne postrzeganie to się z kosmosu nie bierze tylko z
    >takich wypowiedzi jak np Robert tu nam serwuje.
    >Przypadek z przed kilku możne kilkunastu dni:
    >wracam sobie ze sklepu dwóch chłopaków na rowerach z plecakami
    >jedzie. Godzina ok 16tej więc widno, jadą grzecznie ulica.
    >Mija ich radiowóz włącza bombę i zatrzymują ich
    >Przechodziłem akurat jak Policjanci wyszli z radiowozu i pierwsze
    >pytanie to "Pite było?
    >Chłopaki odpowiadają ze nie. Poszedłem dalej i już rozmów nie
    >słyszałem ale siadłem na ławce przed domem i obserwuję. Policjanci
> [...]

    No wiesz, dmuchanie w alkomat nic uwłaczajączego, od czasu do czasu
    uczestnika ruchu spotyka.
    Czasem wystarczy chuchniecie, zeby bylo wiadomo czy warto wyciagac
    alkomat.

    Ale to grzebanie w plecakach ? A twojego kierowce zrewidowano ?

    Ciekawe - akcja jakas na rowerzystow, czy mroz, wiec podejrzani z
    definicji ?
    Ustniki wyszly i dla kolegi zabraklo :-)

    J.