  • Data: 2018-03-06 17:03:04
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2018 o 14:56, p...@g...com pisze:
    > --Źródło podłe, ale można tezy adwokata zweryfikować w googlu.
    >
    > nie ma co weryfikowac bo polegli w momencie publikacji nagrania teraz to juz tylko
    kopanie sie z koniem :-)

    Właściwie zawsze mnie zastanawiało skąd oni biorą niedorzeczników
    prasowych. Teoretycznie powinni jakiś bardziej kumatych i wygadanych
    wyławiać z formacji, albo brać z zewnątrz. Ponieważ zawsze mają jakieś
    literki policyjne przed nazwiskiem, to sądzę że biorą ze swojego grona.

    I teraz pytanie - to naprawdę są elity medialne policji? No bo coś co
    nazywa się damage control powinno być podstawą działania rzecznika. A
    tymczasem oni sprawiają wrazenie, jakby ich konkurencja nasłała w celu
    zrobienia czarnego PR - no ale oni nie mają konkurencji, chyba że strasz
    miejską.

    Nic chyba nie przebije jakiejś tam podrzędniejszej rzeczniczki, która
    pytana czemu nie reagują jak samochody są zaparkowane tak, że trzeba po
    ciągłych jeździć ... odpowiedziała, że mandaty należą się tym co
    przejeżdzają po ciągłej. Do kamery pod nazwiskiem, jako rzeczniczka,
    sama z własnej inicjatywy, nie pytana wcale to te samochody co po
    ciągłęj jeżdzą. Zakładając, że na medialne stanowiska wybierają tych
    inteligentniejszych...

    Shrek.