  • Data: 2024-05-25 00:09:09
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, ze Policja wykonuje czynności do przestępstw, a ne deliktów
    > cywilnoprawnmych.

    Jak zwykle bredzisz.
    Dziecko drogie, skąd wie, że przestępstwa nie było, skoro nie wykonało
    czynności?
    Już ci to kiedyś tłumaczyłem. Zgłaszający przychodzi zgłosić
    _podejrzenie_ popełnienia przestępstwa. A twoim zasranym obowiązkiem
    jest sprawdzić, z całą mocą nadanych ci (przez obywateli) możliwości i
    uprawnień niedostępnych zwykłemu obywatelowi, czy do przestępstwa
    doszło, czy nie.
    Po chuj obywatelom taka policja, która zamiast wykrywać przestępstwa
    czeka tylko na to, że to obywatel zbierze dowody, przeprowadzi śledztwo,
    przyjdzie i poda policji na talerzu przestępstwo?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr