    Subject: Re: policja pomaga
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5cf63502$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <KJqJE.346733$LE7.28482@fx11.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 4 Jun 2019 17:56:58 +0200

    > Są zarzuty dla lekarza? Są. Teraz tylko nie wiemy konkretnie jakie, czy
    > wiemy?

    Zapytam wprost. Są zarzuty dla seby z cieniasa? Są, nawet specjalny
    zespół w celu odnalezienia winy seby powołano, ale nie odnalazł on
    niczego u seby i odmówił podpisania zarzutów. Więc zespół rozwiązano, a
    zarzuty podpisał szef prokuratury:

    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1111062,wypadek
    -beaty-szydlo-w-oswiecimiu-prokurator-regionalny-zli
    kwidowal-zespol-badajacy-sprawe.html

    Powiem wprost - to że prokurator coś napisał w sprawie związanej z
    polityką albo służbami to prędzej przekona mnie, że prokurator mataczy,
    niż że właśnie tak było. Kulsony i prokuratora jest obecnie aparatem
    represji wobec obywateli, kryją się na wzajem i mają tyle wspólnego z
    prawem i sprawiedliwością co nazwa partii. Przykładów masz mnóstwo - od
    sprawy szydło, gdzie trzeba było rozwiązywać zespół powołany do
    znalezienia winy seby, przez stachowiaka, gdzie w powtórenej skcji
    okazało się że był duszony i miał połamaną krtań, co i tak nie pozwoliło
    na postawienie sdekwatnych zarzutów, przez pilnowanie pomników i
    ściganie koszulkowiczów z obraźliwym słowem na K, a kończąc na samym
    kulsonie siadanym, który jak się okazuje działał bezprawnie.

    > Tak swoją drogą, czy solidne walnięcie łbem jest samo w sobie
    > przeciwskazaniem dla policyjnej opieki? Chyba nie, może nawet to dobrze,
    > że taka opieka, bo tam jest chyba jakiś nadzór i sprawdzają czy
    > delikwent dycha?

    Nie raz już się okazało, że niespecjalnie. To nie pierwszy przypadek, że
    ktoś zszedł na dołku.

    Shrel