  • Data: 2004-08-27 15:52:40
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:cgltu5$v9v$1@news2.ipartners.pl...
    > Bogen wrote:

    > Jak się okazało - nie każdy krzyczy.

    Ja mowie jak powinien zachowac sie policjant i zatrzymywany przez niego czlowiek.
    Nie bylem w Poznaniu wiec nie bede tego tematu poruszal

    > ...które same z siebie munduru nie stanowią. No, chyba że masz -5D w
    > oczach...

    > No popatrz... A w jakim sklepie? Pasmanterii? Supermarkecie? Czy może u
    > Armaniego?

    Widzisz nie masz pojecia o czym piszesz.
    W miescie w ktorym mieszkam jest sklep mundurowy w ktorym sie zaopatruja
    funkcjionariusze SG, SW,Policji , Ochrona.
    Wiem co mowie, gdyz sam sie w nim zaopatruje.

    > Chyba zabrało w twojej wypowiedzi jakiegoś spójnika (np. 'i'). Bo tak,
    > jak napisałeś to wygląda, jakbyś twierdził, że okrzyk 'policja' powoduje
    > wizję w postaci legitymacji/odznaki ;->

    Masz racje. Powinienem napisac:
    Naucz sie jak slyszysz okrzyk policja i widzisz odznake lub legitymacje oraz
    wycelowana bron to rece do gory i gleba

    > Życzę miłego wstawiania zębów - po przy rzuceniu się na ziemię w rękoma
    > w górze ich wybicie jest bardzo prawdopodobne ;)

    Ojjj Ty naprawde nie masz pojecia o czym piszesz.
    Policjant wyda Ci polecenia a Ty masz obowiazek je wykonac.

    > ATSD to masz zabawne odruchy

    Ja odrucha takie jak mnie nauczono, to Ty nie masz pojecia jak sie zachowac.

    - zwykły, uczciwy obywatel raczej zdębieje
    > i zacznie się dopytywać, o co chodzi.

    Takie mamy spoleczeństwo.
    Naszczescie to sie zmienia.

    pozdr