    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Date: Mon, 24 Mar 2014 21:56:21 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <lgfmtm$h13$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgi36j$qqm$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgjujp$hqm$1@node2.news.atman.pl>
    <532d9b54$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgmcc7$s6h$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgp95m$n1m$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > A Ty?
    > Brzydzi mnie taki poziom dyskusji, ale chyba tylko tak niektorzy "kumają".

    Przeciez on nie dyskutuje, tylko trolluje, poslugujac sie prymitywna
    erystyka.

    > Może tak być.
    > Ale moze byc tez tak, ze jeden na desce, drugi na nartach i od razu widac
    > ktory jest ktory.
    > Albo jeden na czarno a drugi na zółto. I tez od razu widac, ktory jest
    > ktory.

    W moim przypadku - a z tego co wiem to jest to dosc czeste - nie
    rozpoznaje ludzi na podstawie analizy rysow twarzy, a przede wszystkim
    na podstawie obserwacji sylwetki, sposobu chodzenia itd.
    Oczywiscie, ludzie nieruchomo siedzacy w samochodach sa zgrubsza do
    siebie podobni.
    Ale jadacy na nartach etc - nie.
    Po drugie, monitoring jest z natury swojej bardziej obiektywny, niz
    zeznania swiadkow.
    Troll RadoslawF tego nie rozumie, albo udaje, ze nie rozumie (podobnie
    jak iracjonalnie broni powszechnie znanego antysemickiego trolla
    mkarwana tylko dlatego, ze podziela jego poglady).
    Tak czy siak - naprawde szkoda czasu zeby go przekonywac.
    --
    TA