    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja odmawia przyjecia zgloszenia
    Date: Thu, 20 Mar 2014 22:00:20 +0000 (UTC)
    <lg1frp$c92$2@mx1.internetia.pl> <lg1q8d$c1$1@node2.news.atman.pl>
    <lg25u5$ldv$1@node1.news.atman.pl> <lg2qa0$1d6$1@node2.news.atman.pl>
    <lg357l$n0m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lg6qh2$fpb$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgck8r$fsr$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgd81s$4eh$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgeabg$34q$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgf6th$v3$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgfmtm$h13$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > To nie pisz głupot i nie prowokuj do takich komentarzy.

    Stawiasz sprawę na głowie.
    Jakkolwiek nie podobałby ci się mój argument - nie upoważnia do takiego
    odzywania się.

    > Albo będziesz miał świadka i monitoring ci nie potrzebny albo
    > nie masz i monitoringu możesz użyć tylko jako straszaka żeby winny
    > się przyznał. A jak się nie przyzna to i monitoring ci nie
    > pomoże.

    I to pomimo tego, że kolega pisał ci iż:
    - przejrzał kilka monitoringów na stokach i mozna rozpoznac +- sylwetke,
    sposób jazdy, to na czym jedzie dana osoba
    - nie potrzebujesz rozpoznac sprawcy po twarzy (bo znamy uczestników
    wypadku), musisz tylko z dwóch osób rozpoznać ktora to ktora a to bardzo
    czesto bedzie mozliwe (np. po sylwetce, czy po kolorze ubioru)
    - tym bardziej okreslenie winy moze byc mozliwe bo np. A jechał na kreche i
    ewidetnie wjechał w B.

    Oczywiście moze być tak, ze jednak monitoring tego jednoznacznie nie
    stwierdzi bo np. zderzenie było poza obszarem monitorowania, bo było akurat
    bardzo daleko od kamery, bo obie osoby są podobnej budowy ciała, obie
    jechały na nartach i obie były ubrane na czarno.
    Ale na pewno nie można stwierdzić, że się nie da.

    Wszystko zalezy od danej sytuacji.