  • Data: 2024-08-22 21:15:07
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ktoś ma telefon w PLUS i miał nie na umowę, tylko prepaid, to za
    > granicą mógł mieć albo transmisję danych, albo MMS-y. Razem to nie
    > działało.

    Być może - nie testowałem za granicą umowy w plusie a tym bardziej MMSów
    (bo i po co)?

    > Zatem to oczywiście jest transmisja danych, ale nie ta sama.

    Nie wiem jaką analogię ci napisać - może taką - Stoi milicjant przy
    rzece i wrzuca płyty chodnikowe. Przechodzi człowiek i pyta co pan
    robisz? A milicjant - wrzucam kwadratowe płyty, a robią się okrągłe fale
    - z tego jasno wynika że płyty chodnikowe nie są kwadratowe tylko okrągłe!

    > No i rozmowa telefoniczna, to też pewna forma transmisji danych.

    I przechodzień wrzuca milicjanta i krzyczy - milicjant też jest okrągły!

    A poważnie to pewnie mieli coś w APNach porąbane, że jednocześnie nie
    działały.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!