  • Data: 2024-08-22 21:34:22
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W mojej ocenie głównie o tym, że nie wiesz, o czym piszesz. Urządzenia
    > przeznaczone do samochodów uznają, że najprawdopodobniej poruszasz się
    > po znanej z mapy drodze. Jak będziesz kilkadziesiąt metrów obok
    > wrysowanej w ścieżki biegnącej przez bagno, to wiele urządzeń będzie
    > pokazywało, ze jesteś na tej ścieżce.

    To ona samochodem tam pojechała, że miała dedykowaną nawugację samochodową?

    > Jeśli zaginiona włączy udostępnianie swojej pozycji, ale będzie się
    > przemieszczać, to przykładowo WhatsApp w razie utraty sieci

    ... nie wyśle zdjęcia, czyli tak samo nie będzie działać. Dodatkowo jak
    włączysz udostępnianie pozycji, to ci ją będzie updejtować, a jak
    wyślesz zdjęcie to ono się automagicznie nie będzie zmieniać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!