    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polamany palec w szkole
    Date: 30 Apr 2004 12:43:04 GMT

    In article <c6tge9$de0$1@inews.gazeta.pl>, WOJSAL wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnc94g1k.r8u.Renata.Golebiowska@localhost.loc
    aldomain...

    > Palec czesto jest czescia nogi, zwlaszca te przy stopie ;)

    A skąd wiesz, że chodziło o palec u nogi?

    > Faktem jest ze odmowiono w szkole pomocy
    > osobie, ktora potrzebowala pomocy lekarza.

    Widzisz, nie rozumiesz o co mi chodzi. Ja nie oceniam zachowania
    pracowników szkoły (ni pozytywnie, ni negatywnie). Uważam, że głupotą
    jest wzywanie karetki do złamanego palca, gdy człowiek ze złamanym
    palcem czuje się na tyle dobrze, żeby samemu udać się do lekarza,
    niekoniecznie na pieszo, może wziąć taksówkę. Ale niech, na litość
    boską, nie zawraca głowy pogotowiu złamanym palcem, bo być może przez
    jego palec umrze w tym czasie ktoś, kto naprawdę potrzebuje szybkiej
    pomocy lekarskiej.

    > Nie zawsze.

    Uff.

    > Jednak przy silnym bolu tak sie robi. Jesli nie
    > mozna wytlumaczyc przyczyny bolu,

    Myślę, że w tym przypadku można było. Chłopak pewni gruchnął o coś tym
    palcem (albo ktoś go gruchnął), poczuł ból, więc skojarzenie bólu i
    przyczyny nie było wielką filozofią.

    >jesli nie
    > mozna usunac przyczyny czy objawu - to tak
    > sie robi - wzywa sie lekarza.

    Czyli jak cię boli ząb, to wzywasz pogotowie, czy sam go sobie
    naprawiasz/usuwasz?

    Renata