  • Data: 2006-11-24 11:41:41
    Temat: Re: polacy nie gesi
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    23 lis 06 (czwartek), 10:10 (GMT +1), pl.soc.prawo
    anndrzej napisał:

    > I co z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - czy przednik RP jest
    > ustawowo zobowiązany do odpowiedzi na list elektroniczny tak jaj na
    > zwykły ??.

    Tak, kpa mówi jasno, że obywatel może się zwrócić do organu adm.
    e-mailowo. Ale jaka jest praktyka, nie wiem. Kpa mówi na przykład, że
    "jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możności
    ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie pozostawia
    się bez rozpoznania." Adres to oczywiście adres pocztowy, nie adres
    e-mail. Rodzi to pytanie - czy można bez rozpoznania pozostawić sprawę
    wniesioną e-mailem, jeśli nie zawiera adresu pocztowego? A co, jeśli jest
    to tylko zapytanie? I różne takie... :)
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk