    From: Paweł Grawicki <g...@b...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Date: Thu, 03 Apr 2008 07:19:07 +0200

    witek pisze:
> [...]
    y_sta_1221najtaniej_w_polsce_.html

    cyjna_112112_plus_etui_skora.html

    > Chłopie, no to miałeś dużo szczęścia, że im się spieszyło.

    No pięknie, to może doprecyzuje pytanie - czy jeżeli:
    oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego budzi wątpliwości - np jest
    umieszczone na samochodzie z napisem: "lody" albo "straż bankowa" albo
    "serwis pralek Ardo" to należy za wszelką cenę rozjeżdżając klomb na
    rondzie ustępować pierwszeństwa przejazdu?
    pegie