    From: g...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podzial majatku po latach
    Date: Sun, 19 Aug 2007 12:10:09 -0700

    On 19 Sie, 20:58, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:
    > Uzytkownik <g...@g...pl> napisal w
    wiadomoscinews:1187545425.214222.193740@k79g2000hse.
    googlegroups.com...

    > Wiec zlozylas przed notariuszem falszywe oswiadczenie, ze jestes stanu
    > wolnego lub, ze w zwiazku twoim obowiazuje ustrój rozdzielnosci majatkowej.
    > Zmartwie Cie, ale maz Twój moze nawet uniewaznic ten akt, a najpewniej
    > uzyska polowe z tego majatku, chyba, ze jestes w stanie udowodnic, ze srodki
    > pochodzily z Twojego majatku osobistego. Tym nie mniej co do zasady, ziemia
    > ta stanowi Wasz majatek wspólny, o ile sad nie postanowi inaczej.

    Nie bylo nic zatajane.Teraz nie pamietam dokladnie, ale wtedy
    mieszkalismy osobno, a maz nie pracowal.On nic nie podpisywal, a a w
    akcie jestem tylko ja.Pozniej powtarzal, ze nie rosci sobie zadnych
    praw do ziemi.Reszte rzeczy z majatku on zabral, poniewaz ja
    wyjechalam za granice.Czy ja tez moge domagac sie podzialu tamtych
    rzeczy?Meble, telewizor agd itp.