  • Data: 2007-08-19 18:58:06
    Temat: Re: podzial majatku po latach
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <g...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:1187545425.214222.193740@k79g2000hse.googlegrou
    ps.com...

    > dzieki za odpowiedz.W akcie i w ksiedze wieczystej jestem tylko ja,
    > Nie potwierdzal nic, bo wtedty juz nie zylismy ze soba.

    Wiec zlozylas przed notariuszem falszywe oswiadczenie, ze jestes stanu
    wolnego lub, ze w zwiazku twoim obowiazuje ustrój rozdzielnosci majatkowej.
    Zmartwie Cie, ale maz Twój moze nawet uniewaznic ten akt, a najpewniej
    uzyska polowe z tego majatku, chyba, ze jestes w stanie udowodnic, ze srodki
    pochodzily z Twojego majatku osobistego. Tym nie mniej co do zasady, ziemia
    ta stanowi Wasz majatek wspólny, o ile sad nie postanowi inaczej.