  • Data: 2007-08-19 17:57:45
    Temat: Re: podzial majatku po latach
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <g...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:1187545425.214222.193740@k79g2000hse.googlegrou
    ps.com...
    > dzieki za odpowiedz.W akcie i w ksiedze wieczystej jestem tylko ja,
    > Nie potwierdzal nic, bo wtedty juz nie zylismy ze soba.

    Jak kupowalam mieszkanie -Tylko na siebie mamy z mezem rozdzielnosc
    majatkowa (ale jestesmy malzenstwem) to do podpisania aktu musial sie stawic
    zeby potwierdzic ze to z moich pienidzy i tylko ja kupuje.
    Wiec oczywiscie Twoj maz ma prawo wystapic o podzial. A czy go uzyska to juz
    sprawa sadu...
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/