  • Data: 2011-05-06 20:12:14
    Temat: Re: podstawka w samochodzie >36 kg
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O co Ci chodzi? Masz jakieś kompleksy?
    Pytam o to jak przewozić dziecko w samochodzie a Ty mi wyjeżdżasz z
    jakimiś teoriami spiskowymi i sugerujesz, że mam niestandardowe
    (cokolwiek to znaczy) dziecko. Jak nie wiesz nic na temat o który pytam,
    to nie zaśmiecaj.
    Ja nie pytam jak przewozić dziecko ważące 300 kg, bo na to przepis by
    się znalazł, tylko o dziecko ważące 38 kg, które nie ma jeszcze 12 lat.
    Nie potrafisz sobie takiego wyobrazić? To wprowadź sobie dane na
    http://siatkicentylowe.edziecko.pl/ i zobacz.
    Tym razem zdecydowanie OT.

    --
    Krzysztof