  • Data: 2011-05-06 22:04:26
    Temat: Re: podstawka w samochodzie >36 kg
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 23:59, JK pisze:

    > Doprawdy? Taką podałem? Interesujące, podany przeze mnie link prowadzi
    > do formularza, który wyświetla odpowiednią siatkę po wpisaniu danych.

    > No i? Czyżbym gdzieś napisał, że nie może?

    Zastosowałem do tego wątku o jedną interpretację za dużo i wyszło mi, że:

    - autor żali się, iż ma córkę w takim wieku/wadze, że nikt nie produkuje
    dla niej fotelika
    - uznaje to za spisek / Ty uznajesz, że on uznaje to za spisek
    - Ty dajesz linka do siatki centylowej, z której rzekomo wynika, że
    córka jest poza skalą, więc brak fotelika to nie spisek producentów,
    tylko uzasadniony powód (brak dzieci w takich rozmiarach)
    - no i na koniec ja sprawdzam, że waga jest poprawna

    Za dużo myślenia :)

    --
    Liwiusz