  • Data: 2008-06-26 13:18:52
    Temat: Re: podrobki kart na Allegro.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisał(a) :

    > Zupełnie nie wiem co chciałbyś powiedzieć :)

    :-)
    Już śpieszę z wyjaśnieniem. Weźmy np. taką kurtkę z Goreteksu.
    Klient kupił na Alledrogo ewidentną podróbę, gdzie sprzedająca
    wyraźnie się do tego przyznała. Komu innemu. Klient został
    poinformowany, że to podróba. Po kilku dniach wystawia pozytywny
    komentarz. Klient ten widocznie nie chciał kupić kurtki dla
    właściwości materiału Goreteks, tylko dlatego, że mu się
    podobała. Itd. itp. przypadki.

    Była kiedyś taka reklama "95% gospodyń z Gdańska nie widzi
    różnicy, więc po co przepłacać?" Widocznie ów klient jest wśród
    tych gospodyń :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE