eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodrobki kart na Allegro. › Re: podrobki kart na Allegro.
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: podrobki kart na Allegro.
    References: <g3u3tj$h8g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g3vc1m$1sg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g3vurr$6qf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g401d8$cjt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Message-ID: <s...@g...mierzwiak.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 82.143.145.17
    Date: 26 Jun 2008 14:23:48 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1214483028 82.143.145.17 (26 Jun 2008 14:23:48 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 43
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:539727
    [ ukryj nagłówki ]

    mvoicem napisał(a):

    >>> A czy klient nie jest poszkodowany?

    >> Nie wiemy czy jest czy nie. Wiemy tylko tyle, ze opakowanie karty ktora
    >> kupil na Allegro jest inne niz kart jakie mozna kupic w Media Markt
    >> (na taki opis trafilem w Sieci).

    > Jakie to ma znaczenie? Czy klient ma obowiązek porównywać opakowanie u
    > innych sprzedawców?

    No to równie dobrze może mieć do sprzedawcy pretensje, że ten mu
    sprzedał kartę i był wtedy bez czapki albo, że akurat padał deszcz etc.

    >>> Jeżelibyś kupował np. wiertarkę, którą sprzedawca reklamowałby jako
    >>> wiertarkę Black&Decker, a następnie okazałoby się że jest to produkt
    >>> firmy Wiertex Mirosław Załużny z Kutna, to nie czułbyś się poszkodowany?

    >> A gdyby sie okazalo, ze Wiertex Miroslaw Załużny z Kutna produkuje na
    >> zlecenie Black&Decker pod ich marką to co? ;)))

    > To nadal byłby w gorszej sytuacji niż jakby kupił "oryginał", bo miałby
    > gorszą obsługę serwisową, być może krótszą gwarancję.

    Ale przecież nikt mu nie zabrania reklamowac niezgodnosci towaru z umowa
    od sprzedawcy - czy moze czegos nie zrozumialem?

    >> Chociaz to i tak bez znaczenia bo w koncu rozmawiamy o prawie a nie o
    >> samopoczuciu klienta?

    >> Nawiasem mowiac to skoro Klient sam zadecydowal o tym by dokonac zakupu
    >> po za (gwarantowana przez firme) firmowa siecia sprzedazy to chyba do
    >> siebie samego moze miec pretensje o samopoczucie wywolane takim zakupem
    >> ;)

    > Aha, rozumiem. Czyli kupujemy tylko w sklepach firmowych, a kto kupi gdzie
    > indziej ten kiep i sam sobie winien?

    Nie do końca to miałem na myśli. Chodziło mi o to, że wtedy niejako
    samodzielnie musi walczyć o coś co w sieci firmowej gwarantowałaby mu
    firma niejako z automatu.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1