eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodłaczenie kilku komputerów w sieci do netu:zlecen ie usługi › Re: podłaczenie kilku komputerów w sieci do netu:zlecen ie usługi
    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podłaczenie kilku komputerów w sieci do netu:zlecen ie usługi
    Date: 12 Dec 2007 09:57:11 +0100

    > zaczynając od końca.
    > -
    > treść zlecenia jest do bani.
    Możesz to jakoś wypunktować? Ja nie znam się na prawie, firmowy prawnik na
    sieciach, Księgowa chce mieć bankowosc elektroniczną. Wiem, że w 95
    przypoadkach na 100 zwykły router z podstwowym firewallem wystarcza. Pozostaje
    jeszcze to 5 % w których nie zamierzam się zmieścic:nai ja, ani firma. Na
    profesjonalne zabezpieczenia nie ma pieniędzy.

    > jak potrzebny jest dostęp do internetu,  a nie danych w Internecie to
    > należy pracownikowi postawić drugi komputer, a nie wpinać całą sieć do
    > netu tylko po to żeby miał dostęp do innego serwisu.
    > Tak długo jak długo to ty nie musisz udostępniać swoich danych w
    > internecie, tak długo taka sieć powinna być fizycznie od tego internetu
    > odseparowana.
    I tu się z tobą w 100 procentyach zgadzam. Ale to kosztuje równowartośc
    dodatkowego komputera.

    > - po jakości sprzętu widzę, że w ogóle nie macie żadnych zabezpieczeń.
    Z czego to wnioskujesz ?

    PS. Dzięki!!! Chciałbym sie Twoimi uwagami podzielić z dyrektorem: jeżeli
    możesz napisz jak to widzisz w formie strawnej dla szefa....